Mijn Klacht:
Van een jaar lang een dataverbruik van minder dan 2 gig per maand in december 2014 naar 4.3 gig en in januari 2015 naar 6.3 gig.
Ondanks het diverse malen invullen van een “feedback”formulier op verzoek van Vodafone geen reactie ontvangen.
Ondanks 2 aangetekende brieven naar Vodafone geen reactie ontvangen.
Ten einde raad het gehele dossier op faceboek van Vodafone gezet.
toen werd ik teruggebeld en kreeg ik in 1 zin te horen dat het verbruik aan mij lag.
Geen uitleg, geen reden dat mijn verbruik soms 2 dagen aan een stuk werd doorberekend etc.
Het was slikken of stikken!
Gewenste Oplossing:
uitleg over het verbruik

