Mijn Klacht:
Al een week geen telefoon meer doordat Vodafone fout na fout maakt. We bellen 2x per dag en nog steeds krijgen we niks voor mekaar met Vodafone. Er is zelfs gezegd: “Als je er geen geduld of begrip voor heeft moet u maar annuleren!”.
In februari een overstap aangevraagd vanaf T-Mobile met nummerbehoud. Simkaart werd niet door DYNALOGIC bezorgd en na een paar keer bellen is er een simkaart (eigenlijk het verkeerde formaat) verstuurd per post. Alleen het lukt niemand om de kaart te activeren!
Gewenste Oplossing:
Als ik gewoon kan bellen en gecompenseerd wordt voor de abonnementskosten voor een abonnement die ik niet kan gebruiken.

