Mijn Klacht:
Een vraag over een bestelling die ik wilde plaatsen!
Een half uur in de wacht gestaan. Vrijdag en vandaag weer!!!!
Een ogenblik geduld aub alle medewerkers zijn bezet! Ik kan me voorstellen dat je 5 10 min. zou moeten wachten, maat toch geen half uur!!!
Waar zijn jullie service aub. Sorry voor mijn reaktie, naar zo houd je toch geen klanten!!!!
Ik wilde van de KPN over naar jullie provider( januari was het contract afgelopen. In de LC stond aanbieding van de Samsung Galaxy S 4.
Kinderen hebben ook jullie als provider en bevalt goed. Prima.
Alle gegevens ingevuld en mijn vraag wanneer kan dit in gaan?
Wel alvast op bestelling gedrukt maar dit lukte niet. En dan probeer je weer te bellen. Zie bovenstaande. Hoe nu verder mijn geduld raakt op en het bestellen kan tot 4 maart zo lees ik!!
Hoop snel op jullie reaktie
Bij voorbaat dank,
Mevr. A Lindstedt
Gewenste Oplossing:
Zo spoedig mogelijk telefonisch of via de mail. Dat de bestelling rond is, want kan dit niet afronden en wanneer het in kan gaan!

