Mijn Klacht:
Ik heb in december Vodafone blocks 1gb extra aangezet nog geen maand later laten stopzetten telefonisch Met de klantenservice had er bij de eerste rekening al 2x de blocks bij op staan en tot mijn verbazing bij de maand erop alweer. Heel slecht 1x gebruiken en 3x afschrijven. Klantenservice doet niks en kost ook nog eens 0.45 euro per gesprek. Jammer dat het zo moet ben al jaren lang trouwe klant. September loopt mn contract af ga dan toch maar eens op zoek naar een andere provider.
Gewenste Oplossing:
Als in ieder geval vd maand februari de blocks afgehaald word.

