Mijn Klacht:
Niet mogelijk in te loggen bij het zonnetje dit slaat nergens op bedenk eens wat anders dit is niet goed voor jullie krant een boze abonnee
Gewenste Oplossing:
Jullie moeten dit oplossen
Zxc5vb op 14 februari 2015 over Gelderlander in de categorie Kranten - Regionaal
Een abonnee van Gelderlander heeft moeite met inloggen op de website 'Inhetzonnetje' en uit zijn onvrede over de situatie. Hij vindt het probleem onacceptabel en roept het bedrijf op om een oplossing te bedenken.
Niet mogelijk in te loggen bij het zonnetje dit slaat nergens op bedenk eens wat anders dit is niet goed voor jullie krant een boze abonnee
Jullie moeten dit oplossen
Bericht van Robin van Klacht.nl
11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gelderlander
Bericht van Robin van Klacht.nl
11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gelderlander nog niet in behandeling is genomen.
Tip van onze consumentenexpert
Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.
Bron: ConsuWijzer / ACM