Klacht: Abonneeinhetzonnetje

raymond raben op 14 februari 2015 over Gelderlander in de categorie Kranten - Regionaal

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Wacht op reactie
Status Open
Datum 14 februari 2015

Een abonnee van Gelderlander uit kritiek op een actie genaamd "Abonneeinhetzonnetje", omdat hij of zij niet kon inloggen op de bijbehorende website. De klager benadrukt dat het belangrijk is dat dergelijke acties goed functioneren.

Mijn Klacht:

Leuke aktie, maar wat heb je er aan als je niet kunt inloggen op deze site. Als je iets bedenkt, zorg er dan voor dat het ook werkt !

Gewenste Oplossing:

zodra ik kan inloggen op deze site

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gelderlander

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gelderlander nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM