Mijn Klacht:
Vodafone winkel Doetinchem
Zag daar de nieuwe Samsung galaxy A5. Prijs los toestel 389,00 zowel de witte als de zwarte uitvoering.
Ik geef aan de zwarte te willen hebben wordt gehaald en aangeslagen aan de kassa …..429,00 euro. Ik zeg nee dat klopt niet beide staan voor 389,00 euro op het prijskaartje. Ik zeg dat dit wettelijk verplicht is mij dit toestel voor deze prijs te verkopen.Veel discussie maar medewerkers NIET voor rede vatbaar ( ene Halil ?)
Wordt je daar als een klein kind de winkel uitgestuurd. NOOIT meer Vodafone. Mijn vrouw zegt haar abonnement zsm op … En ik zeg het voort.
Gewenste Oplossing:
Excuus

