Klacht: äbonneeinhetzonnetje????????

S.Kraaijvanger op 10 februari 2015 over Gelderlander in de categorie Kranten - Regionaal

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Wacht op reactie
Status Open
Datum 10 februari 2015

Een abonnee van Gelderlander uit zijn onvrede over een actie die volgens hem geen nieuwe abonnees oplevert. Hij vraagt zich af hoe dit mogelijk is en uit kritiek op de kwaliteit van de krant.

Mijn Klacht:

Geweldig leuke actie. Levert beslist GEEN Abonnees op.
Hoe is zó iets mogelijk ? Is ook de krant “Natte vinger werk”.??????

Gewenste Oplossing:

Als er eindelijk eens een bericht komt van de Grove Fout!!!!!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gelderlander

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gelderlander nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM