Mijn Klacht:
Hallo ik heb al vaker klacht ingediend maar wordt niks meegedaan ik ben vaak niet telefonisch bereikbaar en ik hoor meer mensen die Vodafone hebben. Ik heb zo spijt dat ik bij jullie een abonnement heb afgesloten ik ben vaak niet bereikbaar wat wel heel belangrijk is
wat gaan jullie hier in godsnaam meedoen
Ik heb voor jullie wel wat anders ga ik het hoger opzoeken hiervoor betaal ik niet ik wil gewoon overal bereik kunnen hebben heb geen eens bereik in mij eigen huis
dus wat gaan jullie doen
Gewenste Oplossing:
Dat ik gewoon bereikbaar ben overal dus zo niet zeg ik mij abbo op zonder extra kosten natuurlijk ben het goed zat blijf klachten indienen

