Mijn Klacht:
Ik krijg al 2 maanden een hoge rekening en weet niet waarvan, alles is geblokkeerd ,maar krijg weer hoge rekening,je moet toch kunnen zien van welke instanties het afkomt. Gaarne zou ik het bedrag terug ontvangen. Mvg mevr Aa dreyer.
Gewenste Oplossing:
Heb over het algemeen geen klachten over vodafone.

