Mijn Klacht:
Abonnement van 17.50 per maand, nooit overheen maar in november rekening van 216 euro!! Onverklaarbaar bij vodafone dit hoge bedrag en bij klantenservice werd verteld beter telefoon niet meer gebruiken omdat ik hun te kennen geef dat ik niet weet waar het aan ligt? Lijkt ons de omgekeerde wereld: wij moeten voor diensten betalen waar we geen weet van hebben en voelen ons bestolen!!
Gewenste Oplossing:
Als onze klacht serieus genomen wordt: het gaat over een bedrag van meer dan 200 euro!!

