Mijn Klacht:
Beste vodafone ik ben nu al een maand bezig om een klacht rond te krijgen en normaal antwoord te krijgen!! Mijn telefoon verbruikt onverklaarbare data en kom niet aan met die kut smoesjes over instellingen want me telefoon is ingesteld door JULLIE smartphone crew.
Ik heb eem abbonoment met 4g data 1g buiteland data en 6g promotie.
Hier ben ik dus over heen gegaan met een rekening van 327 als gevolg, nu word er gezegd dat ik 8g heb door jullie.
Dit voorval heb ik al een keer eerder gehad en dit is na maanden getouwtrek opgelost maar nu dus weer het zelfde liedje. De telefoon winkel waar ik het abbonoment heb afgesloten proveert het ook op te lossen met jullie maar ook tevergeefs als het zo door gaat zijn jullie eem vaste klant kwijt
Gewenste Oplossing:
Als het opgelost is

