Mijn Klacht:
Tijdens mijn bezoek aan Wibra terwijl ik aan het afrekenen was, merkte ik dat de caissière in een andere taal (Turks/Marokkaans) met het winkelpersoneel communiceerde. Dit vond ik ontzettend onbeschoft, aangezien ik niets verstond. Toen ik mijn onvrede hierover uitsprak, gaf de caissière aan dat zij zelf niet bepaalt hoe zij communiceert en dat er niks verkeerd gezegd was. Ik vind het niet acceptabel dat het personeel in een Nederlandse winkel niet in het Nederlands met bezoekers communiceert. Klanten moeten zich veilig voelen en niet hoeven af te vragen wat er wordt gezegd.
Gewenste Oplossing:
Ik verwacht dat Wibra het personeel instrueert om in het Nederlands te communiceren met klanten in de winkel.

