Klacht: Pakket onbeheerd achtergelaten en slechte bezorgservice

klager122a1db4 op 27 juni 2026 over Peddler Express in de categorie Internetshops - Algemeen, Internetshops - Huishoudelijke artikelen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Wacht op reactie
Klanttevredenheid: 1.0/10 ★☆☆☆☆
Status Open
Datum 27 juni 2026

Een klant van Peddler Express uit zijn onvrede over de bezorgservice, omdat zijn pakket onbeheerd is achtergelaten zonder dat de bezorger heeft aangebeld. Na contact met Peddler Express werd hij doorverwezen naar de webshop, maar hij vindt dat Peddler Express verantwoordelijk is voor een veilige aflevering. De klant ervaart ook een gebrek aan communicatie en is teleurgesteld over de bezorgwijze.

Mijn Klacht:

Ik heb een klacht over Peddler Express, omdat mijn pakket onbeheerd is achtergelaten. Dit is onacceptabel, vooral omdat de bezorger niet heeft aangebeld. Toen ik contact opnam met Peddler Express, werd ik doorverwezen naar de webshop, maar ik vind dat Peddler Express verantwoordelijk is voor de bezorgservice en het veilig afleveren van pakketten. Het gebrek aan communicatie en de manier van bezorgen zijn teleurstellend.
Er wordt zogenaamd 3 x geleverd met de melding er is niemand thuis terwijl de bezorger nooit aan de deur is geweest en bij 3de keer komen ze daadwerkelijk en leggen ze het pakket buiten voor je deur neer

Gewenste Oplossing:

Ik verwacht dat Peddler Express verantwoordelijk wordt gehouden voor deze situatie en dat er maatregelen worden genomen om herhaling in de toekomst te voorkomen. graag ontvang ik mijn geld via peddler terug de webshop valt niets te verwijten aangezien peddler aangeeft dat het geleverd is

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 uur geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Peddler Express
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 uur geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Peddler Express

Reactie van de melder van de klacht klager122a1db4

2 uur geleden - peddler geeft aan 3 keer te zijn geweest en dat er niemand thuis was. het gebouw heeft een receptie die 24 uur bemand is waar pakketten afgegeven kunnen worden. ook hebben wij een camera bel waarbij we ook achteraf kunnen zien wie er heeft aangebeld. ook hierop niemand te zien. bij de 3de levering heeft peddler het pakket achtergelaten op de openbare weg met de melding afgeleverd en is het pakket zoekgeraakt. na een klacht geven zij aan niet verantwoordelijk te zijn. nu ben ik mijn pakket en geld kwijt. ik hoop dat webshops stoppen met dit bedrijf

Alle klachten die gemeld zijn door klager122a1db4
💡

Tip van onze consumentenexpert

Bij online aankopen heeft u altijd 14 dagen bedenktijd (herroepingsrecht). De webshop moet de aankoopprijs binnen 14 dagen na retour terugbetalen.

Bron: Europese Richtlijn Consumentenrechten