Mijn Klacht:
Ik heb een klacht over Peddler Express, omdat mijn pakket onbeheerd is achtergelaten. Dit is onacceptabel, vooral omdat de bezorger niet heeft aangebeld. Toen ik contact opnam met Peddler Express, werd ik doorverwezen naar de webshop, maar ik vind dat Peddler Express verantwoordelijk is voor de bezorgservice en het veilig afleveren van pakketten. Het gebrek aan communicatie en de manier van bezorgen zijn teleurstellend.
Er wordt zogenaamd 3 x geleverd met de melding er is niemand thuis terwijl de bezorger nooit aan de deur is geweest en bij 3de keer komen ze daadwerkelijk en leggen ze het pakket buiten voor je deur neer
Gewenste Oplossing:
Ik verwacht dat Peddler Express verantwoordelijk wordt gehouden voor deze situatie en dat er maatregelen worden genomen om herhaling in de toekomst te voorkomen. graag ontvang ik mijn geld via peddler terug de webshop valt niets te verwijten aangezien peddler aangeeft dat het geleverd is


