Mijn Klacht:
Ik heb een garantie lopen op een televisie die door Lidl is opgehaald omdat deze niet te repareren was. Dit gebeurde zes weken geleden. Hoewel mij is beloofd dat ik mijn geld terug zou krijgen en dit ook in hun systeem staat, heb ik na meerdere telefoontjes en e-mails geen enkele reactie ontvangen. Het voelt zeer frustrerend dat ik na zes weken nog steeds zonder televisie en zonder terugbetaling ben. De service van Lidl is teleurstellend en ik verwacht nu eindelijk mijn geld terug.
Gewenste Oplossing:
Ik wil nu eindelijk na 6 weken mijn geld terug ontvangen.



