Mijn Klacht:
Ik heb een probleem met de nieuwe afhaalautomaat van Apotheek Veen. De automaat is geplaatst op een ongelukkige en vervelende plek. Hij is te laag om de medicijnen gemakkelijk te kunnen pakken, de klep is veel te zwaar om te openen en het is gevaarlijk om daar te staan. De ruimte is te smal en er staan fietsen in de weg, waardoor ik vaak word gevraagd om even langs te komen. Dit zorgt voor een onveilige situatie, vooral buiten openingstijden. Ik heb mijn klacht al gemeld bij de assistent aan de balie, maar zij kon er niets mee en zou het doorgeven.
Gewenste Oplossing:
Ik verzoek om de afhaalautomaat weer in de hal van de apotheek te plaatsen, zoals het eerder was, zodat het veilig en gemakkelijk is om deze buiten openingstijden te gebruiken.


