Mijn Klacht:
Ik heb een twee delig badpak besteld en betaald, maar ik heb nooit iets ontvangen. Ondanks dat ik drie keer een e-mail heb gestuurd naar Ulla Popken, heb ik geen antwoord gekregen. Deze situatie is zeer frustrerend, omdat ik verwacht dat een bedrijf reageert op vragen van klanten.
Gewenste Oplossing:
Ik verzoek om een terugbetaling van het bedrag dat ik voor het badpak heb betaald.


