Mijn Klacht:
Ik heb een product besteld bij Jobuy, maar bij de levering bleek het defect te zijn. Ik heb anderhalve maand gewacht op een oplossing en heb inmiddels per e-mail contact opgenomen met Jobuy, waarin ik het probleem heb uitgelegd. Helaas heb ik hierop geen reactie meer ontvangen. Dit gebrek aan communicatie en de lange wachttijd zijn zeer frustrerend.
Gewenste Oplossing:
Ik verzoek Jobuy om onder garantie het vervangende onderdeel zo snel mogelijk toe te sturen.



