Mijn Klacht:
Ik heb onlangs gebruik gemaakt van de diensten van Sixt, maar de gemaakte kosten van ruim 400 euro zijn nog steeds niet terugbetaald, ondanks eerdere communicatie. Ik heb twee keer gemaild en drie keer via de app contact gezocht. In één van de app-berichten werd beloofd dat de terugbetaling zou plaatsvinden, maar tot op heden heb ik hier niets van gezien. Dit is zeer teleurstellend en ik verwacht dat Sixt zijn afspraken nakomt.
Gewenste Oplossing:
Ik verzoek om de gemaakte kosten van ruim 400 euro terug te ontvangen, zoals eerder beloofd.

