Klacht: Bezorger

Sabre op 01 mei 2024 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
DHL has resolved this complaint
Klacht opgelost op 1 mei 2024
Reactie van het bedrijf:

Goedemiddag A.Panken, Hartelijk bedankt voor uw aanvullende informatie. Na controle van beide zendingsnummers is te zien dat, hoewel u naar eigen zeggen niet vriendelijk bent behandeld door de klantenservice, de klachten wel zijn doorgestuurd om de chauffeur aan te spreken...

Bedrijf DHL
Status Opgelost
Datum 1 mei 2024

Een klant heeft herhaaldelijk problemen ervaren met de bezorging van twee pakketten door DHL. Ondanks meerdere verwachte bezorgmomenten en pogingen om contact op te nemen met de klantenservice, zijn de pakketten niet afgeleverd en blijft de communicatie over de status onduidelijk. De klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

Het is toch Goddamnit niet normaal, dat tot 3 x toe een pakket bezorgd zou worden, en dit gewoon niet gebeurd.

Pakket1
Verwacht bezorgmoment
Maandag 29 april
Tussen 18.20 – 20.20 uur

Gewoon niet geweest, Contact met DHL opnemen lukt niet, zijn telefonisch niet te bereiken .
Een nieuw bezorg moment doorgegeven.

Vanmorgen telefonisch ,( een niet bepaald vriendelijk ), contact op genomen, het probleem doorgegeven. Er zou navraag gedaan worden, waar je dus verder niets over hoort. Aangegeven dat er vandaag 2 pakketten bezorgd zouden worden, en hoop zonder problemen.

Nog steeds pakket 1
Verwacht bezorgmoment
Dinsdag 30 april
Tussen 10.00 -15.00 uur
We hebben elkaar gemist, 30 april 15:22 vermeld

Gewoon niet geweest.

Pakket 2
30 april WE STAAN VANDAAG VOOR DE DEUR
Tussen 12.40 – 16.20 uur
We hebben elkaar gemist, 30 april 15:22 vermeld
Dus weer niet geweest

Weer telefonisch contact opgenomen, en pissig mijn verhaal gedaan. Er navraag zou er gedaan worden. Natuurlijk hoor je hier niets over. En misschien is dit ook niet gebeurd

Het is de zoveelste keer, met het gedonder met DHL. Stelletje hufters zijn het.

Een toezicht houder hebben n.l ACM waar deze klacht wordt doorgegeven.

Zo`n onbeschofte manier, hoef ik niet te accepteren.

Gewenste Oplossing:

Dat de pakketten bezorgd worden .En doorgeven over wat er gedaan is met de bezorger.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

2 jaren geleden - Beste A. Panken, Hartelijk dank voor uw bericht. Wat een ontzettend vervelende situatie. Mijn excuses hiervoor! Wij kijken het graag voor u na. Heeft u een zendingsnummer dat begint met 3S, JVGL, JJD, JUN, MDP of eindigt op DE? Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Roos DHL eCommerce E-Care

Reactie van de melder van de klacht Sabre

2 jaren geleden - 3SDRG9373967274 en 3SHEM9788541501 Dit zijn de zendingsnummer. Van drogistnl en de hema 2x heb ik contact gehad met de zelfde persoon. Dus deze persoon, wist al van het eerste probleem af. En heeft hier niets aangedaan. Schofterig gedrag ius dit. Dit gedrag zowel van de chauffeur als medewerkster is niet normaal Als ik mijn pakketten deze week niet gewoon thuis ontvang, gaat er een klacht doorgegeven worden aan jullie toezichthouder

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 01 mei 2024 om 17:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Sabre
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM