Mijn Klacht:
Zoals hierboven al aangegeven hebben wij al ruim 4 weken geen folders meer ontvangen. Waarschijnlijk betreft dit de hele wijk want ik heb bij zowel de AH, de Aldi en de Lidl van de managers gehoord dat ze vele klachten hebben van mensen die hun folders ook niet ontvangen hebben.
Ik denk dat deze bedrijven ook niet blij zijn met het idee dat ze er wel voor betalen maar de folders niet bij de potentiële klanten terechtkomen en dit al meerdere weken!!!!
Mijn naam is Schrader, Mecklenburglaan 25, 7315 DS Apeldoorn.
Gewenste Oplossing:
Ik weet dat ik misschien niet één van de meest intelligente mensen van de NATO en omstreken ben maar wat denkt u zelf? Natuurlijk wil iedereen, als vanouds, weer gewoon elke week op tijd de reclamefolders in de brievenbus ontvangen.


