Mijn Klacht:
Beste
Ik heb deze klacht al eerder gemeld, maar heb helaas niets vernomen.
Ik mail dit niet alleen voor mezelf maar ook voor buren, we hebben al weken geen folders meer gekregen.
Terwijl ze wel boven aan de straat in stapels liggen, mijn schoonouders 2 straten verder ook niets, zijn allemaal toch redelijk oudere mensen, die geen computers en dergelijke hebben.
Erg jammer, normaal was bezorging altijd stipt.
Hoor graag van u
Gewenste Oplossing:
Zou graag iets vernemen en of folders gewoon krijgen en ik niet alleen.


