Mijn Klacht:
Wij ontvangen al meer dan een jaar geen folders meer. Wij moeten naar AH en Lidl om de folders te gaan halen. Toch wel heel vervelend als je al op leeftijd en en slecht ter been bent.
Gewenste Oplossing:
Weer wekelijks de folders in de brievenbus.

