Mijn Klacht:
al een half jaar geen folders ontvangen. wel van Spotta zelf al een half jaar de wekelijkse vraag of ik folders ontvangen heb. Kan ik wel melden dat ik geen folders ontvangen heb doch daar wordt steeds niets mee gedaan. VOLGENS MIJ HEEFT DEZE ENQUETE GEEN ENKELE NUT en is deze bedoeld om klagers bezig te houden . Spotta meldt dat ze geen bezorgers heeft maar ze laten de klanten {winkeliers} wel betalen voor verspreiding. ik weet ook wel dat dit met hun klanten er een clausule in staat dat er wel eens geen folders bezorgd worden maar een half jaar is te gek. dit is structureel.
Gewenste Oplossing:
als ik weer elke week folders ontvang.


