Mijn Klacht:
Op donderdag 28-1 dus toen het jaar al bijna 1maand oud was gaat bij mij om 21.20 uur de deurbel. Ik woon alleen dus kijk eerst langs mijn gordijn en zeker zo laat. Daar staat dhr. Posthouwer en die staat te wapperen met een nieuwjaarskaartje. ( Nu nog ). Ik zeg nee en met een dreun op mijn voordeur gaat hij weer weg. Ongehoord
Gewenste Oplossing:
Dhr. Posthouwer moet echt op zijn gedrag aangesproken worden

