Mijn Klacht:
Hoe is het mogelijk dat we nog steeds geen Sporta Folders ontvangen. Krijg ieder Week een E-mail invul geen Folders ontvangen. Ik heb een paar Weken geen Klacht ingediend omdat het niets uithaalt. Hoe wordt het probleem opgelost. Blijven we nog langer van folders verstoken? Jullie sturen naar iedere Klacht een E-mail dat het Probleem opgelost wordt.
Gewenste Oplossing:
Iederkeer vragen om een oplossing van onderen kant

