Mijn Klacht:
Bijna wekelijks ben ik genoodzaakt te melden dat ik weer geen folderpakket heb ontvangen. Ik denk dat ik in de afgelopen 2 maanden 2x de folders heb ontvangen waarvan de bezorgster er 1x niet onderuit kon omdat ik net thuiskwam.
Mijn kinderen en ik hebben zelf jarenlang de folders voor spotta bezorgd en als er al eens een klacht kwam werd dit serieus genomen. Bljjkbaar vindt deze bezorger het niet erg en neemt xijn werk niet serieus. Geregeld zie ik voor zijn huis grote stapels oude folders liggen die dus niet bezorgd zijn. Je hebt er altijd wel wat over maar dit geeft te denken.
Gewenste Oplossing:
Gewoon de folders bezorgen. Doen waarvoor jd betaalt wordt

