Mijn Klacht:
Wij hebben nog geen krant ontvangen komt vaak voor, of heel laat. Ik snap dat u daar niet veel aan kunt doen, maar wij betalen wel steeds op tijd.
Zo wordt de kra nt wel héél duur.
Gewenste Oplossing:
Nabezorging
Een klant van BN DeStem heeft aangegeven regelmatig geen krant te ontvangen of deze pas laat te ontvangen. Ondanks tijdige betalingen ervaart de klant dat de service niet voldoet, wat de waarde van het abonnement in twijfel trekt.
Wij hebben nog geen krant ontvangen komt vaak voor, of heel laat. Ik snap dat u daar niet veel aan kunt doen, maar wij betalen wel steeds op tijd.
Zo wordt de kra nt wel héél duur.
Nabezorging
Bericht van Robin van Klacht.nl
4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BN DeStem
Bericht van Robin van Klacht.nl
4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BN DeStem nog niet in behandeling is genomen.
Tip van onze consumentenexpert
Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.
Bron: ConsuWijzer / ACM