Klacht: Schandalig taalgebruik

Susan4 op 01 november 2021 over Witgoedhandel De Zwaan in de categorie Electronica Winkels - lokaal

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Wacht op reactie
Klanttevredenheid: 1.0/10 ★☆☆☆☆
Status Open
Datum 1 november 2021

Een klant van Witgoedhandel De Zwaan heeft een klacht ingediend over ongepast taalgebruik in een e-mail van het bedrijf. De klant voelt zich beledigd door de opmerking dat zij "te dom is om haar reet af te vegen."

Mijn Klacht:

Ik een mail schrijven ze: je bent nog te dom om je reet af te vegen . . .

Gewenste Oplossing:

Ik denk dat dit bedrijf beter kan stoppen als ik zo alle reviews lees

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Witgoedhandel De Zwaan

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Witgoedhandel De Zwaan nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Susan4
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM