Mijn Klacht:
Ik wil dat Facebook mij serieus neemt en mijn klacht van gisteren bekijkt en niet zo maar in de prullenmand gooit.
Ik ben nú nog heel vriendelijk
Gewenste Oplossing:
Excuses
GrafOrlok op 31 oktober 2021 over Facebook in de categorie Social Media
Een gebruiker van Facebook uit zijn frustratie over het gebrek aan aandacht voor zijn klacht, die hij de dag ervoor heeft ingediend. Hij vraagt om een serieuze behandeling van zijn probleem en is bezorgd dat zijn klacht genegeerd wordt. De gebruiker benadrukt dat hij momenteel nog vriendelijk is in zijn benadering.
Ik wil dat Facebook mij serieus neemt en mijn klacht van gisteren bekijkt en niet zo maar in de prullenmand gooit.
Ik ben nú nog heel vriendelijk
Excuses
Bericht van Robin van Klacht.nl
4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Facebook
Bericht van Robin van Klacht.nl
4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Facebook nog niet in behandeling is genomen.
Tip van onze consumentenexpert
Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.
Bron: ConsuWijzer / ACM