Klacht: 9292 niet betrouwbaar??!

op 22 september 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Het gebeurt regelmatig van Waalwijk (vredesplein) naar Tilburg CS dat de bus die staat aangegeven op 9292.nl niet rijdt. Ik heb dit nooit eerder meegemaakt als ik naar Den Bosch reis bijvoorbeeld. Dit is wel super vervelend want je weet het pas wanneer je op het station aankomt in Waalwijk en op het bord ziet dat het nog bijna 20 minuten duurt voor hij er is. Waarom blijft er via de borden en de site aangegeven worden dat deze bus gewoon hoort te rijden?

Het zou fijn zijn als die bussen wel gewoon zouden rijden of op zn minst dat het wordt aangepast, zodat deze misverstanden worden verholpen.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

2 maanden geleden - Hallo C?line, Bedankt voor je bericht. Heb je voor mij ook een aantal voorbeelden van data en tijdstippen dat de bus niet op is komen dagen? En kun je mij ook nog aangeven welke buslijn het hier betreft? Aan de hand van deze informatie kunnen we een en ander nader uit laten zoeken. Met vriendelijke groet, ^DK Webcareteam Arriva

Arriva

Heeft op 30 september 2016 om 10:41 geantwoord

Ik zie nu dat er een bestand bij je klacht is toegevoegd. Ik heb je bevindingen doorgestuurd naar de verantwoordelijke collega in de regio, zodat hij dit samen met 9292 kan bekijken. Hopelijk merk je snel verbetering met de informatievoorziening.

Met vriendelijke groet
^DK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Caawiel