Klacht: 8 euro op rekening mag niet afhalen maar heb gehad met een dreiging

op 29 april 2016 over ING in de categorie Banken

hoi ik ben mijn pas kwijt en id heb papieren 4 x weg gestuurd na het bellen met de bank en mijn papieren meegenomen ging dat daarna staat er na afschrijving postcode loterij 8.08 ct op en krijg het weer eens niet ieder weekend wordt er in mijn hoofd of ze even van je geld gebruik mogen maken en pak me wat geld”mag ik”ik ben arm en dat hoeft toch niet nou kan er ook niet gestomeerd worden discrimineer me niet goed! mijn bank pas kan niet gedeblokeerd worden want die had ik terug gevonden en ik heb geen nieuwe aangevraagd ik ben verhuisd zo zat zonder geld met koningine dag en dat lenen kost alleeen al voor 5 biertjes en pakje shag 40 euro trouwens voor haar veranderik 7 euro dat vind ik een asociatie van tja flauw

ik wil vandaag nog gewoon mijn geld .

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

Bericht van ING

8 maanden geleden - Beste Emile, Ik begrijp dat je de betaalpas kwijt bent. Verder begrijp ik niet helemaal wat je vraag is. Groeten, Jessica ING Webcare

Bericht van ING

8 maanden geleden - Beste Emile, zou je hier op klacht.nl willen reageren. Ik zie dat je op de voorgaande mail hebt gereageerd maar helaas kan ik dat niet lezen. Ik zou je willen verzoeken om hier je verhaal te doen. Groeten, Jessica ING Webcare

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 30 april 2016 om 13:00 geantwoord

Beste Emile,

Gisteren heb je via www.klacht.nl een klacht geplaatst. Wij hebben jouw bericht ontvangen en mijn collega heeft op jouw bericht gereageerd. Helaas hebben wij nog niks gehoord. Is het inmiddels opgelost en of kunnen we nog iets voor je betekenen? Wil je dan aangeven precies het probleem is?

Alvast bedankt.

Vriendelijke groet,