Klacht: 7:00 uur voor de oudjes???

op 18 mei 2020 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Ik ga of ’s avonds (21:30 u) of ’s ochtends (voor 8:00 uur) naar de winkel, omdat ik contact zoveel als mogelijk is wil mijden. Tot mijn grote verbazing kan ik eerst niet bij de scanners, omdat er heel veel karretjes voor staan (hoezo, aantal beperkt??). Tijdens het winkelen kan ik meerdere malen niet op de plaats komen waar ik wil zijn, want de winkel is vergeven van de vakkenvullers. Rijen met 5 vakkenvullers is normaal. Ik heb er een foto van gemaakt en ben van plan die op te sturen. Ik zet het lig op Facebook.
De hoogste in rang daarop aangesproken en als antwoord: Ja ik kan me uw klacht voorstellen maar de goederen komen om 6 uur, dus we kunnen niet anders.
Super initiatief om de oudjes rustig te laten winkelen…. Ik mijd de vakkenvullers, maar zij mijden mij nietnauwelijks.

Wanneer ik echt rustig kan winkelen en niet bang hoef te zijn dat ik ongewild iemand in mijn nabijheid heb.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Pjerry