Klacht: 6 dagen voor vertrek nog niet alle hotels geboekt

op 11 september 2018 over Kras in de categorie Online Reisbureaus

Gisteren en vandaag telefonisch contact opgenomen met Kras over het feit dat er nog geen reispapieren klaar staan terwijl we over 6 dagen vertrekken!

Na 2x meer dan 20 minuten in de wacht te hebben gestaan werd ik eindelijk te woord gestaan.

Gisteren kreeg ik te horen dat ze aan het wachten waren op de lijst met hotels maar dat ze de lokale agent nog niet te pakken kregen!

Vandaag nogmaals gebeld omdat ik er weinig vertrouwen in had of alle hotels wel geboekt waren (er ontbraken er nog 4 van de 7 op mijn boekingspagina!). Wat blijkt: 1 hotel is inderdaad nog niet bekent!

Mij is toegezegd dat ik vandaag wel mijn papieren zal ontvangen maar dat er mogelijk 1 hotel op ontbreekt.

Gezien hun slechte bereikbaarheid en het feit dat 6 dagen voor vertrek nog niet alle hotels zijn geboekt geeft mij dit geen gerust gevoel!

Als ik vandaag mijn reispapieren binnen heb inclusief alle hotels die geboekt zijn.
Verder vind ik dat ze veel beter bereikbaar moeten zijn en dat als er onverhoopt de papieren niet op tijd gereed zijn dat ze hier ZELF met hun klanten contact over informeren i.p.v. dat de klant hierover moet gaan bellen.

Alle klachten die gemeld zijn door IBrand74