Klacht: Opgelicht met retourneren

op 26 oktober 2016 over 5starchick.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Ik heb voor mijn bruiloft een hair weave gekocht via de webshop www.5starchick.nl. Helaas bleek de hair weave niet dezelfde kleur als op de afbeelding op de webshop en was de kwaliteit ook zeer slecht. Het haar was droog en pluizig en niet zoals ik dat graag zou willen dragen op mijn eigen bruiloft, alles moet dan natuurlijk perfect zijn.

De webshop had mij geen retour formulier meegestuurd dus ik heb het product geretourneerd met een eigen begeleidend schrijven daarbij. Ik heb het product terug gestuurd zoals ik het ontvangen heb en heb het niet uit de verpakking los gehaald o.i.d.

Tot mijn grote verbazing ontving ik van 5starchick een zeer onbeschoft bericht dat mijn hair weave niet geretourneerd kon worden i.v.m. hygienische redenen en hoe ik het in mijn hoofd haalde om dit zomaar te doen. Echter bood de webshop mij wel de mogelijkheid om dan een ander product uit de webshop uit te zoeken. Dit is zeer tegenstrijdig want dan zouden ze alsnog de geretourneerde hair weave terug nemen. Ik heb op de webshop gekeken maar zag geen enkel product dat ik zou willen hebben en heb dan ook aangegeven dat ik gewoon mijn geld terug wil.

Ik ken mijn rechten als consument en weet dat ik bij elke online aankoop het recht heb om een product te retourneren. Ook producten die ivm hygiene niet retour worden genomen kunnen gewoon getourneerd worden indien deze niet uit de verpakking gehaald zijn.

Ik heb hier eindeloze mails over gestuurd met de webshop maar die reageert nu gewoon niet meer. Ze hebben nu én mijn 150 euro én de hair weave. Ik voel me zwaar opgelicht en wil mijn geld terug.

Het volledige aankoop bedrag retour.

Alle klachten die gemeld zijn door