Klacht: 500,- betalen om 1 letter te veranderen van mijn voornaam!

Nancyschoenmakers op 13 oktober 2017 over Vueling in de categorie Vliegmaatschappij

Ik wilde net inchecken voor mijn vlucht van Amsterdam naar Barcelona met Vueling. Totdat ze zeiden dat mijn volledige voornaam niet op de ticket staat, wel NHTM (mijn doopnamen die ook op het paspoort staan) Ze kunnen maximaal 3 letters wijzigen maar dan staat er NANC (en mijn voornaam is Nancy, dus dat is ook niet correct..) dus voor die Y moet ik 500,- betalen zeiden ze. Vind dit echt belachelijk dat er zoveel geld hiervoor gevraagd wordt! Ik heb nu dus een nieuwe retour vlucht moeten boeken van 230,-.

Ik snap dat er evt iets van kosten aan verbonden zijn om een naam te wijzigen, maar 500,- is te absurd! Daarvoor moest ik nu een nieuwe retourticket betalen. Ik zou tevreden zijn als de kosten (geheel of gedeeltelijk) van dit ticket zou worden vergoed.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vueling

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vueling nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door