Klacht: 50 euro retour actie

op 27 januari 2014 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Bericht van Samsung

3 jaren geleden - Geachte Sulo, Wat vervelend om te horen dat u tot op heden geen cashback heeft ontvangen. Echter kunnen wij u mededelen dat wij uw aanvraag in goede orde hebben ontvangen en is goedgekeurd. Wij streven ernaar het voordeel binnen 6 weken af te leveren. Het kan voorkomen dat deze levertijd wordt overschreden. Voor vragen en/of opmerkingen met betrekking tot de promotie kunt u doen per e-mail naar samsung@consumercare.info. Hopende u voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Jaime Samsung Webcare

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Samsung in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Samsung een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Samsung

Heeft op 05 februari 2014 om 16:14 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Karafil,

Op uw verzoek hebben wij contact gehad met de actieafdeling omtrent uw deelname aan onze cashback actie en kan ik u het volgende hierover vertellen.

Uw opgestuurde gegevens hebben wij in goede orde ontvangen en zijn op 20 januari 2014 ontvangen en tevens goedgekeurd. Volgens onze actievoorwaarden duurt het 6 tot 8 weken na goedkeuring voordat het cashbedrag word overgemaakt naar de door u opgegeven rekening gegevens (dat is rekeningnummer en tenaamstelling houder) als begunstigde.

Wij streven ernaar het cashback bedrag binnen de gestelde termijn volgens onze actievoorwaarden naar u over te maken. Dit kan

Vriendelijk verzoeken wij u hier nog wat geduld voor te hebben.

Alvast bedankt,

Wij hopen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groeten,

Imran
Samsung WebCare

Alle klachten die gemeld zijn door Sulo