Klacht: 50 euro cashback

op 28 januari 2014 over Samsung in de categorie Electronica Merken

galaxy tablet 3 gekocht met 50 euro cashback actie, ook net als zovelen de papieren ingestuurd incl. de orginele streepjes code!
Maar wat blijkt samsung geeft niet thuis, door communicatie via de email blijkt dat samsung mij al een eerdere mail gestuurd zou hebben, maar deze heb IK nooit ontvangen, in de mail vermelde samsung dat wij niet het juiste product in huis hebben en verwees ons naar de voorwaarden van de actie, maar op de kassabon die ik ook naar samsung heb gestuurd staat duidelijk vermeld over de retour actie.
ook vermelde ze er in de mail bij dat ze nooit de streepjescode ontvangen hebben, deze zat desnoods in de zelfde enveloppe als de andere die samsung wel ontvangen blijkt te hebben. Na een poging contact op te nemen met de klantenservice van samsung werd er 2x de verbinding verbroken door de medewerkers van de klantenservice, klamtenservice had ik toch heel anders ingeschat maar heb dit jaren verkeerd begrepen blijkbaar!
de email van samsung beantwoord maar wachten nog steeds op amtwoord, maar waarschijnlijk kan ook ik fluiten naar de €50,-

Volgende keer valt mijn keuze gewoon weer op Apple.

De beloofde €50,- op mijn rekening teruggestort

Bericht van Samsung

3 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw Verstegen, Wat vervelend om te horen dat u tot op heden de cashback op uw Samsung Galaxy Tab 3 niet heeft ontvangen Wij hebben u zojuist een privé bericht gestuurd, wij verzoeken u vriendelijk hierop te antwoorden. Hopende u voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Jaime Samsung Webcare

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Samsung in behandeling genomen

Samsung

Heeft op 05 februari 2014 om 14:45 geantwoord

Geachte heer Verstegen,

Naar aanleiding van uw klacht hebben wij contact gezocht met de actieafdeling omtrent uw deelname aan onze promotie.

Hiervan hebben wij vernomen dat er januari contact met u is gezocht per e-mail. Mogelijk is deze mail in uw spam-box terecht gekomen waardoor u deze over het hoofd heeft gezien.

Wij verzoeken u vriendelijk om op deze e-mail te reageren.

Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groeten,

Imran
Samsung WebCare

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Samsung een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door joke-verstegen