Klacht: 5 dubbele reservaties wegens error booking.com

op 14 december 2017 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Beste,

Afgelopen weekend van 9/12/2017 zijn we een weekendje naar Londen geweest.
Op maandag 11/12/2017 hadden we de vlucht terug van London-Stansted – Eindhoven.
Jammer genoeg was onze vlucht geannuleerd en hebben we een hotel aangeboden gekregen voor 1 nacht van Ryanair.
De eerstvolgende vlucht was pas op woensdag 13/12/2017 waardoor we van ons eigen zelf een extra nacht moesten regelen en betalen.
Aangezien booking.com gekend staat en het veel goedkoper was dan in het hotel wouden wij online boeken.
Iedere keer als we probeerden te boeken en ons visacard nummer ingegeven hadden kregen we een ERROR pagina.
Na 5 maal proberen hadden we het opgegeven en hebben we ter plaatste rechtstreeks via de accommodatie geboekt en betaald.
Na terugkomst zie ik dat er een bedrag van 653€ gereserveerd staat op mijn VISA.
Nu blijkt dat booking.com iedere keer dat we probeerden te boeken een reservatie heeft aangemaakt waarvan wij geen bevestiging kregen.
Hoe kan dit opgelost worden want het hotel zegt ja wij willen ons geld en booking.com zegt ja wij kunnen u niet verder helpen want ge hebt geen bewijs van de ERROR.
Ik ben er echt ziek van en het is zoveel geld en zeker met de feestdagen dat in aantocht zijn.
Het is duidelijk dat er op 5 minuten een fout is gemaakt en iedere keer hetzelfde bedrag van de rekening in reservatie wordt gehouden.
Dus in totaal moeten we 6 nachten betalen terwijl we maar voor 1 nacht zijn verbleven.
We hebben zelf ook het hotel gecontacteerd en ik moest het op mail zetten. Ik heb het op mail gezet en nog eens gebeld om te vragen als ze mijn mail goed ontvangen hebben met de hele uitleg.
Ze zeiden we zullen uw mail nog eens bekijken en u op de hoogte houden. Ze laten me gewoon wachten en kan niet meer functioneren en zit constant in spanning mijn mail te checken om te zien of ze gereageerd hebben.
Ik hoop echt dat ze het bedrag niet gaan inhouden en als ze het toch doen dat iemand anders mij kan verder helpen want ik heb geen idee wie zijn verantwoordelijkheid dit eigenlijk is.

Ik ben tevreden als ze mij de 5 reserveringen niet aanrekenen.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ATNC