Klacht: 5.9.2018 licht blonde haarverf gekocht, de inhoud was helaas donker grijs in plaats van licht blond zoals op de verpakking stond.

op 12 september 2018 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Beste Klacht.nl
Op 05.09.2018 heb ik licht blonde haarverf gekocht in de kruidvat in Den Haag.
Ik nam de duurste haarverf die ik kon vinden omdat ik niet voor schut wilde lopen en het riscio wilde lopen dat het anders uit zou pakken.

Zo gezegd zo gedaan , 2 dagen geleden heb ik mijn haar vol vertrouwen geverfd maar toen het eenmaal uitgewassen was zag ik al dat het niet blond was.. vervolgens mijn haar gedroogd en toen kwam ik er achter dat het gewoon echt grijs is!

Zoals u zich misschien voor kunt stellen ben ik daar totaal niet blij mee want ik had de kleur verwacht die op de verpakking stond. Verder heb ik de gebruiksaanwijzing goed door gelezen en ik heb mijn haar behandeld en de inhoud gemengd zoals het op de gebruiksaanwijzing beschreven stond.

Ik hoop op een snelle , goede en passende tegemoegdkoming want ik loop momenteel echt voor schut.

Als er een goede passende oplossing gevonden word en als ik niet meer voor schut loop met mijn haar want dit kan echt niet.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door AFaber90