Klacht: 4uur vertraging

op 13 januari 2014 over Easyjet in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer mevrouw ,

Op 12-1-2014 zou ik om 18.00 uur vliegen naar Amsterdam vanaf
Newcastle .
Nadat ik in de vliegtuig was gestapt kregen we te horen dat de vliegtuig niet ging wegens technische redenen .
Dat is geen probleem ,liever aan de grond dan in de lucht ,maar mijn grootste probleem was dat ik om 1uur mijn nachtdienst moest draaien .
Daarnaast had ik geen pond meer over en kon ik ook niet bellen .
Dus ik heb mijn nachtdienst niet gedraaid ,en ben ik voor de rest van de week ook niet ingedeeld .
Waar het op neer komt ,het heeft me veel ellende gekost en geld .

Gewenste Oplossing:

Een tegemoetkoming .

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Easyjet

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Easyjet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door a-marguoum@hotmail.com