Klacht: 4de jaar op rij schoolboeken niet geleverd

op 11 september 2016 over Iddink in de categorie Boeken

Onze dochter zit in het 4de middelbaar. Haar school maakt spijtig genoeg gebruik van iddink voor het aankopen en huren van boeken. In het eerste jaar liep het mis. Alles was netjes begin juli besteld, zoals dat wordt gevraagd. De levering liep echter helemaal mis: sommige boeken ontbraken en er werden een aantal zaken ongevraagd wel geleverd (software pakketten en tekenmateriaal dat ze hoegenaamd niet nodig had). We werden verplicht om toch eerst alles te betalen en de foute leveringen zelf terug te sturen. Pas nadien zouden we worden terug betaald. Dat heeft wat over-en-weer gecommuniceer veroorzaakt (zonder email mogelijkheid). Resultaat is dat we blijkbaar op een zwarte lijst zijn gekomen. Daar raak je nooit meer af, zodat je geen boeken meer kan bestellen zonder vooraf te betalen. Bovendien krijg ik de indruk dat ze je opzettelijk steeds onvolledig en te laat blijven leveren tot jaren nadien. Dit is voor ons al het vierde jaar op rij dus!

Wanneer we gewoon normaal worden behandeld: op tijd en correct onze levering krijgen zonder vooraf te moeten betalen. Kijk even het verleden na aub en analyseer eerlijk waar het vier jaar geleden misliep. Zorg ook dat er per email met jullie kan worden gecommuniceerd.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Iddink

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Iddink nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Janvermeylen