Klacht: 4 weken niet lopen door een huurfiets van de NS!!

op 03 augustus 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn vriendin heeft een week of acht geleden een huurfiets van de NS gehuurd. Helaas was deze fiets in zeer slechte staat, waardoor ze hard gevallen is met de fiets. Gevolg: Enkel zwaar gekneusd. Gevolgen: 4 weken niet lopen, niet naar het werk kunnen, na 8 weken nog steeds gevoelig bij overbelasting. Veel pijn, slapeloze nachten, enzovoort.
Uiteraard is dit direct bij de NS gemeld en daarna nog twee keer opnieuw aangehaald.
Tot onze grote verbazing heeft NS hier tot op heden helemaal NIKS mee gedaan. Dit is uitermate slecht van een groot bedrijf als de NS. Daarnaast is het teleurstellend als je veel pijn hebt en het bedrijf wat verantwoordelijk is, doet er niks naar.

Gewenste Oplossing:

Hier mag volgens mij een zeer passende en correcte oplossing voor worden gevonden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 09 augustus 2016 om 11:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer v.d. Biezen,

Hartelijk dank voor uw bericht welke wij op 3 augustus 2016 via Klacht.nl hebben ontvangen.

Vervelend dat uw vriendin gevallen is met de huur fiets. Het spijt mij te vernemen dat zij nog steeds zoveel hinder ondervindt van haar val.
Helaas kan ik uw klacht op dit moment niet verder in behandeling nemen omdat er veel informatie ontbreekt.

Om te beginnen de naam en adres gegevens van uw vriendin zodat wij na kunnen kijken waar en bij wie de klacht is ingediend. Ook de datum en de huur locatie (welk station) zijn belangrijk.

U mag deze informatie sturen naar:

NS Klantenservice
Postbus 2372
3500GJ Utrecht

Graag onder vermelding van ons kenmerk 5027336996.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wacht uw reactie verder af.

Met vriendelijke groet,
NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door B.0822