Klacht: 4 bussen doorgereden Lovensdijkstraat Breda

op 13 september 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik stond rond half 4 bij de halte Lovensdijkstraat waar ik op een bus stond te wachten. De eerste was overvol, daar kon ik nog meeleven. Maar dat er daarna nog 3 bussen zijn doorgereden, was zacht uitgedrukt niet echt fijn. De vijfde bus was ook overvol maar daar heb ik mezelf gewoon bijgepropt ook al was dat niet echt de veiligste oplossing.

Ik ben tevreden als ze tussen Hogeschoollaan en Centraal Station Breda meer bussen in zetten in de spits (15 uur tot 16.30). Rond die tijd zijn de meeste mensen uit en al die mensen moeten dan naar het station. Het zou fijn zijn dat je dan ook gewoon bij de halte na de Hogeschoollaan ook gewoon nog ik kan stappen bij de eerste bus die langskomt.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

2 maanden geleden - Hoi Leona, Kun je mij nog aangeven welke buslijnen er gistermiddag vol zaten? Dan stuur ik je melding daarna door naar de regio, zodat bepaald kan worden of een extra bus in de middaguren wenselijk is. Met vriendelijke groet, ^DK Webcareteam Arriva

Arriva

Heeft op 22 september 2016 om 06:31 geantwoord

Gevraagde informatie vooralsnog niet ontvangen. Klacht wordt daarom afgesloten. ^DK

Alle klachten die gemeld zijn door leonabakx