Klacht: 3maanden besteld nog niet binnen en moet weer wachten voor 2 maanden

op 15 februari 2018 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een feestjurk sind 5 november 2017 besteld en tot nu toe 11februari 2018 hem nog niet ontvangen en heb net een email gestuurd en kreeg gelijk de antwoord dat ik weer moet wachten voor 1@2 maanden ivm onderzoek van het packet. Ik vond heel vreselijk.

Ik heb al 2 keer verzoek om de pakketje opnieuw te sturen of geld terug maar van de customer service lightinthebox moet ik opnieuw wachten :((

Mijn besteld nummer is 1711050125915356

Mvg. Meriana The

Gewenste Oplossing:

Ik ben heel teleurgesteld

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 15 februari 2018 om 09:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Meriana The,

Onze oprechte verontschuldigingen voor de vertraagde bestelling. Het is zeer ongebruikelijk dat u uw zending nog steeds niet hebt ontvangen. We zullen de volledige terugbetaling van uw bestelling verzorgen, omdat we denken dat uw zending bij de douane ligt, of kwijt is geraakt tijdens het transport.

De terugbetaling zal 16.10 EUR zijn.

De terugbetaling wordt teruggeboekt naar de rekening die is gebruikt om deze bestelling te betalen. De verwerking van terugbetalingen door LightInTheBox.com duurt meestal 3-5 werkdagen en het kan nog eens enkele werkdagen duren voordat het geld op uw rekening staat. Als de melding van de terugbetaling niet op uw volgende bankafschrift staat, kunt u contact opnemen met uw bank of met ons.
Bedankt voor uw begrip en medewerking.

Met vriendelijke groet,
Carla
lightinthebox.com

Alle klachten die gemeld zijn door Anamari