Klacht: 3=1??

op 12 mei 2017 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb gebruik gemaakt van de hans anders actie van januari februari maart 3=1 ik heb 2 brillen ontvangen en de derde krijg ik niet omdat de actie voughters op zijn ??terwijl ze die tijdens mijn bestelling ook apart konden leggen heb 100 euro betaalt in afwachting van mijn derde(zonnebril op sterkte)nu krijg ik een brief thuis 8-5-2017van CIB om openstaand bedrag te betalen binnen 15 dagen hier heb ik wat moeite mee omdat ik mijn volledige bestelling niet krijg of een eventuele vermindering op t openstaande bedrag,ik heb daarna de klantenservice gebeld half uur gewacht krijg ik te horen dat zei hier niets mee kunnen vervolgens doorverbonden met de debiteuren@hansanders omdat ik hiernaartoe moest voor vragen of opmerkingen, wordt je gewoon opgehangen en niet voor de eerste keer,dus wie van hans anders belt mij even om dit op te lossen?

Gewenste Oplossing:

nou die zonnebril op sterkte hoeft nu niet meer, doe maar iets van de prijs

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hans Anders over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hans Anders in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hans Anders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hans Anders

Heeft op 12 mei 2017 om 13:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door 23351895