Klacht: 300 naar Den Bosch dagelijks te laat

op 07 september 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Hoi Arriva,

Ik reis nu ongeveer een half jaar naar Den Bosch met de bus maar sinds 29 augustus is de bus van een aankomsttijd van ongeveer 08:45 naar 08:53 gegaan. Hierdoor mis ik sinds de 29ste, elke dag de trein.

Dit ging goed tijdens de schoolvakantie en daarvoor (dus in vorig schooljaar), ik hoop dat dit weer terug gaat naar 08:45 anders zal ik moeten gaan kijken naar andere vervoersmiddelen/oplossingen.

Marco

Wanneer ik elke dag rond 08:45~8:50 op station Den Bosch aankom.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

10 maanden geleden - Hallo Marco, Bedankt voor je bericht. Om je verder te kunnen helpen zou ik graag nog van je willen weten om welke buslijn het hier gaat. Dan kan ik bekijken wat er precies aan de hand is en eventueel verder actie ondernemen. Met vriendelijke groet, ^DK Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht MarcoOV

10 maanden geleden - Hoi, Het gaat om de 300 tussen Tilburg CS en 's-Hertogenbosch CS. Bij de Efteling bushalte is de bus er rond 08:05 en normaal gesproken dus rond 8:45 in Den Bosch. Ik weet niet hoe laat de bus vertrekt vanaf Tilburg CS. Met vriendelijke groet, Marco

Arriva

Heeft op 07 september 2016 om 14:28 geantwoord

Mijn excuses. Ik zie nu in de onderwerpregel staan dat het lijn 300 betreft. Deze zou volgens dienstregeling om 8.48 uur op het station moeten zijn. Mogelijk is de traditionele septemberdrukte (begin van het nieuwe schooljaar) de boosdoener. Officieel zou de bus hier dus oom 8.48 uur moeten zijn. Onze excuses voor het ongemak en de vertraging die je ondervonden hebt.

^DK
Webcareteam Arriva

Heeft op 12 september 2016 om 14:12 geantwoord

Waarom staat dit als opgelost? Het is niet opgelost, vanochtend weer pas om 9 uur op station.

Alle klachten die gemeld zijn door MarcoOV