Klacht: 3 weken wachten op wasmachine, uiteindelijk okk nog meer moeten betalen

op 06 september 2015 over MediaMarkt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Ordernummer:70433035

Gezien het proces lang is geweest omschrijf ik de situatie even puntsgewijs:

– 17 augustus; naar de winkel in groningen sontplein gegaan om de wasmachine aan te schaffen. Helaas niet aanwezig en worden verzocht de machine online te kopen.
– 18 augustus; wasmachine Samsung gekocht via webshop mediamarkt. Was deze week een weekdeal.377 euro + 15 euro installatiekosten. Gekocht met cadeaukaart van 75 euro.
– 19 augustus; de mediamarkt bezorgservice komt veel te laat (+19:00 uur) en hebben een Siemens droger bij zich i.p.v. de Samsung wasmachine. De bezorgers nemen de droger weer mee.
– 21 augustus; Naar de winkel te sontplein gegaan voor een oplossing. Het geld zou terug gestort worden.
– 22 augustus; kwamen tot de conclusie het met de cadeaukaart gekocht te hebben en vroegen ons af deze ook terug te krijgen. Gebeld met de klantenservice. Er werd een fictieve omruiling geregeld. De wasmachine zou opgestuurd worden en die maandag bezorgd worden. Een nieuwe bestelling plaatsen werd lastig gezien de deal dan niet meer van toepassing was. (De wasmachine werd dan 499 euro)
– 24 augustus; geen bezorging i.v.m. afwijking in het proces. Via de sms geïnformeerd. Er zou contact gezocht worden voor een nieuwe afspraak.
– in 4 dagen tijd ruim 7 keer gebeld waarbij elke keer werd beloofd op een oplossing.. een nieuwe wasmachine die bezorgd zou worden. Uiteindelijk verwezen naar de mediamarkt te sontplein gezien Daan nog voorraad was.
– 1 september; Na nogsteeds geen oplossing naar de mediamarkt zelf gegaan. In de winkel werd beloofd dat ik het geld terug zou krijgen dat betaald was en een nieuwe cadeaukaart van 75 euro retour. Daarnaast zou via de winkel een nieuwe wasmachine voor de aanbiedingsprijs geregeld worden. De jongen in de winkel had geen voorraad meer (terwijl de klantenservice zei van wel). Hij zou meerdere filialen bellen om een wasmachine te bezorgen bij ons en het mij telefonisch laten weten wanneer het zou zijn gelukt. Die avond gebeld door de medewerker met de mededeling dat geen enkele winkel bereikbaar was en dat hij het de volgende dag weer zou proberen.
– 2 september; weer naar de mediamarkt en dezelfde medewerker opgezocht. Weer geen gehoor van andere filialen. Hij vertelde ons niet verder te kunnen helpen! Wij stelden dit niet op prijs en eisten om een oplossing. De medewerker heeft uiteindelijk samen met ons naar de klantenservice gebeld. Er bleek toch nog een wasmachine op voorraad te staan die 4 september bezorgd zou worden. (Inmiddels was het 21:15 uur). Ik moest opnieuw de wasmachine betalen voor de 377 euro en de bezorgkosten van 15 euro. Het bedrag wat eerder betaald was zou terug worden gestort en een nieuwe cadeaukaart van 75 euro.
– 4 september; de wasmachine is keurig bezorgd! Geld was terug gestort. Eindelijk alles geregeld echter…..
-5 september; cadeaukaart van de mediamarkt via de plaat ontvangen van:60!!!! Euro i.p.v. 75. De maat is echt vol.

In het kort alles op een rijtje:
De wasmachine zou na bestelling de volgende dag worden bezorgd.. uiteindelijk weken gewacht. Weken zonder wasmachine gezeten en dus onnodige kosten moeten maken door naar de wasserette te moeten gaan. Vrij moeten regelen van mijn werk tot 2 keer toe voor de bezorging die onnodig waren en en dat allemaal voor niets! Conclusie: veel onnnodige kosten gemaakt en uiteindelijk ook nog 15 euro te veel betaald vanwege de 60 euro cadeaukaart i.p.v. 75 die we bij de mediamarkt moeten besteden. Als het aan ons ligt kopen we er niks meer!

Een goede oplossing waarbij ze ons weer een tevreden klant maken. Op zn minst de 15 euro van de cadeaukaart nog toezenden (dan zijn we eigenlijk nog niet tevreden gezien er veel extra kosten zijn gemaakt). Naast die 15 euro nog ren extraatje voor de overige kosten.

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MediaMarkt

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MediaMarkt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 07nienke