Klacht: 3 weken achtereen GEEN bezorging van folderpakket

op 26 juli 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al 3 weken achtereen hebben wij geen spotta folderpakket ontvangen.
Deze klacht ook al 3 keer doorgegeven aan Spotta.
Wij krijgen daar helaas geen reactie op.
Ook het folderpakket krijgen wij NIET nageleverd.
Wij hebben al diverse winkeliersverenigingen geinformeerd, per slot betalen zij voor de folderbezorging.
Misschien kunt U iets aan deze wanprestatie doen.
Graag en alvast bedankt.

Gewenste Oplossing:

Normale fatsoenlijke respons van Spotta en een normale bezorging op tijd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 27 juli 2017 om 09:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket te wensen heeft overgelaten. Onze excuses daarvoor. Wij hebben de bezorgerscoördinator in uw wijk geïnformeerd en vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op maandag of dinsdag in uw brievenbus ontvangt.

Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Of ontvangt u het Spotta folderpakket in de toekomst nog een keer niet of niet op de juiste manier? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Spotta

Heeft op 27 juli 2017 om 10:52 geantwoord

Erg goedkoop om pas na de 3e week dat er geen folderpakket is geleverd excuses te maken.
Ik heb liever dat de bezorgcoordinator mij eens opbelt. Dan kan hij vernemen hoe kwaad ik over deze actie.

Bericht van Spotta

3 weken geleden - Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Alle meldingen die bij ons binnenkomen worden in behandeling genomen en de betreffende bezorgers worden aangesproken. Bezorgers krijgen dan de kans om zich te verbeteren, gebeurt dit niet dan wordt de melding doorgestuurd naar de bezorgerscoördinator die er dan op toe gaat zien dat de bezorging weer goed gaat. Is er dan nog geen verbetering dan worden er strenge maatregelen genomen, te denken aan inhouding van loon en in het ergste geval ontslag. Consumenten krijgen – als ze het contactformulier op onze website invullen – een bericht dat we niet iedereen persoonlijk een terugkoppeling kunnen geven over de afhandeling, maar dat wel alles wordt behandeld. Nabezorging kunnen wij niet bieden omdat wij in verband met de wet op privacy geen exacte huisnummers aan bezorgers door mogen geven. Daarom kunnen de folders – als ze niet gebracht zijn – tijdelijk via www.spotta.nl of via de app bekeken worden zodat niemand een aanbieding hoeft te missen. Met vriendelijke groet, Spotta Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht lonius41

3 weken geleden - Wat een standaard onpersoonlijk bericht. Ga aub de bezorging ECHT verbeteren.

Alle klachten die gemeld zijn door lonius41