Klacht: 3 maanden lang wachten op mijn geld

op 05 augustus 2017 over Zonzoo.nl in de categorie Telecomwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb mijn telefoon via hun site verkocht. op 30 Mei bij hun aangemeld. Eerst gedoe over de Zoek mijn iPhone functie, maar alleen achter gekomen omdat ik er achteraan ging. Dat opgelost zie ik op 11 juli een nieuwe aantekening op mijn account. Geld bedrag erbij. Ik blij…. maar voor kort, want ik heb nog steed GEEN GELD ontvangen. Ik heb gebeld ,emails gestuurd.. geen reactie. Ik denk ook dat ik maar naar de politie ga. OPLICHTERS!

Verkoop: 1816717 – 11. Jul 2017 11:32

Gewenste Oplossing:

ALS IK MIJN GELD BINNEN HEB.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zonzoo.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zonzoo.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door emmaig